Nem kaptam meg az e-mailt a felhasználónevemmel, jelszavammal és licenckulcsommal
Probléma
-
Az ESET programjának megvásárlását vagy aktiválását követően nem érkezett meg az e-mail a felhasználónevével, jelszavával és licenckulcsával
Megváltozott az e-mail-címem
Megoldás
Ha a vásárlást vagy az aktiválást követő 24 órán belül nem kapott levelet az ESET-től, akkor tekintse meg az alábbi megoldási javaslatokat:
-
Ellenőrizze a levélszemét mappáját, vagy az egyéb másodlagos beérkezési mappáit.
- Jelölje meg a noreply@orders.eset.com e-mail-címet biztonságos e-mail-címként a levelezőkliensében (vagy a levelezőszerverén).
-
Gmail felhasználók: Nézze meg a Promóciók mappát.
A Promóciók mappa megnyitásához:- Nyisson meg egy böngészőt, majd jelentkezzen be a Gmail-fiókjába.
- Kattintson a + ikonra a fülektől jobbra.
- Pipálja be a jelölőnégyzetet a Promóciók mellett, majd kattintson a Mentés gombra.
- Látogassa meg az Elvesztettem a licencem oldalt az ESET-es felhasználóneve, jelszava és licenckulcsa újraküldetéséhez. Az elvesztett licenc űrlapjának kitöltésekor azt az e-mail-címet kell emgadnia, amelyet az ESET program vásárlásakor használt.
Ha még ekkor sem kap semmilyen üzenetet, akkor valószínűleg rosszul lett megadva az e-mail-címe a vásárlás során. Ebben az esetben, kérjük, kérje a terméktámogatás segítségét.