[KB6861] ESET Management Agent telepítési hibák elhárítása (8.x-10.x)

Probléma

Megoldás

A sikertelen Agent-telepítés okai

Az Agent telepítési hibákkal kapcsolatos további információkért lásd:


A sikertelen Agent-telepítés okainak meghatározása

A sikertelen Agent-telepítés okának kiderítéséhez kattintson a JelentésekAz elmúlt 30 nap agenttelepítési feladatainak adatai csempén található fogaskerék ikonra, majd kattintson a Létrehozás most gombra. A telepítési információk egy táblázatban fognak megjelenni. Az Állapot oszlopban látható hibaüzenetekből deríthető ki, hogy miért nem sikerült az Agent telepítése.

További információért módosítsa a nyomkövetési napló részletességét. Kattintson az EgyebekBeállításokSpeciális beállításokNaplózás menüpontra. A Nyomkövetési naplók minimális részletessége legördülő menüben válassza a Hiba lehetőséget, majd kattintson a Mentés gombra. Futtassa az Agenttelepítést. Ha az Agent telepítése sikertelen, ellenőrizze az ESMC/ESET PROTECT Server nyomkövetési naplófájljának alján a legfrissebb naplóbejegyzéseket. Tekintse meg a naplófájlokat az alábbi helyeken:

Windows-naplók
  • Server: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Server\EraServerApplicationData\Logs\trace.log
  • Agent: C:\ProgramData\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs
  • Agent: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\ESET\RemoteAdministrator\Agent\EraAgentApplicationData\Logs
Linux naplók
  • Agent: /var/log/eset/RemoteAdministrator/EraAgentInstaller.log
  • Agent: /var/log/eset/RemoteAdministrator/Agent/trace.log
  • Server: /var/log/eset/RemoteAdministrator/Server/trace.log


A teljes naplózás engedélyezéséhez hozzon létre egy traceAll nevű, kiterjesztés nélküli dummy fájlt a trace.log helyével azonos mappában, és indítsa újra az ESET Security Management Center Server szolgáltatást vagy az ESET PROTECT Server szolgáltatást.


DNS problémák hibaelhárítása

Ha egy számítógép eltűnik a Webkonzolról, vagy az Agent telepítése során a "Folyamatban" állásban marad, az alábbi DNS hibaelhárítási folyamatok egyike megoldhatja a problémát:

  • Használja az nslookup parancsot a szerver és/vagy a push telepítési problémákkal küzdő kliensek IP-címén és hosztnevén. Az eredményeknek meg kell egyezniük a gépről származó információkkal. Például egy hosztnév nslookupjának fel kell oldania azt az IP-címet, amelyet az ipconfig parancs a kérdéses állomáson mutat. Az nslookup parancsot a szerverekekn és klienseken is futtatni kell.

  • Vizsgálja meg manuálisan a DNS-bejegyzéseket duplikációkat keresve.

Az ESET Management Agent Mac számítógépre való telepítése sikertelen

Az ESET Management Agent telepítéséhez kapcsolja be a Secure Shell funkciót a macOS rendszerben.

  1. Kattintson a tálcán az Apple ikon → RendszerbeállításokMegosztás lehetőségre.

     
  2. Jelölje be a Távoli bejelentkezés melletti jelölőnégyzetet.

     
  3. Zárja be a Megosztás ablakot, és kísérelje meg újra az ESET Management Agent telepítését.

További segítségnyújtás