[KB7735] Az ESET vállalati termékek aktiválása az ESET PROTECT (8.x-10.x) segítségével

Probléma

Szükséges felhasználói engedélyek

Ez a cikk feltételezi, hogy Ön a megfelelő hozzáférési jogosultságokkal rendelkezik az alábbi feladatok elvégzéséhez.

Ha az alapértelmezett rendszergazda felhasználót használja, vagy nem tudja elvégezni az alábbi feladatokat (a lehetőség nem elérhető), hozzon létre egy második rendszergazda felhasználót, amely minden hozzáférési joggal rendelkezik.

  • A végpontokra vagy szerverre telepített ESET termékek aktiválása az ESET PROTECT feladattal
  • Ez a feladat az összes általános ESET PROTECT komponens aktiválására használható, beleértve az ESET Mobile Device Manager-t is

Megoldás

Előfeltételek:

Az ESET termékek aktiválása az ESET PROTECT Webkonzol segítségével:

Végponti felhasználók: Végezze el ezeket a lépéseket az egyes végpontokon

  1. Nyissa meg az ESET PROTECT Web Console-t a böngészőjében és lépjen be.

  2. Kattintson a Feladatok Kliensfeladatok ESET Biztonsági termékek → Termék aktiválása részre, majd pedig az  Új → Kliensfeladat gombra.

 
  1. Adja meg a feladat nevét a Név mezőben.

 
  1. Kattintson a Beállítások részre, majd kattintson az előre megadott licencre az ESET-licenc felirat alatt.

 
  1. Válasszon egy érvényes licencet a tárólóból és kattintson az OK gombra. Kattintson ide az ESET PROTECT-ben történő licencek hozzáadására vonatkozó utasításokért.

 
  1. Kattintson a Befejezés gombra.

  2. Hozzon létre egy trigger-t, és adjon hozzá célszámítógépeket vagy -csoportokat a termékaktiválási feladat végrehajtásához.

  3. A feladat állapotának ellenőrzéséhez kattintson a megfelelő feladat nevére, és válassza a kontextusmenüből a Részletek megjelenítése lehetőséget.

 
  1. Kattintson a Végrehajtások fülre, és ellenőrizze a feladat állapotát az Legutóbbi állapot oszlopban.

 

További segítségnyújtás