Otthoni tudásbázis cikkek keresése

Az ESET Mobile Security for Android jelszavának visszaállítása

Probléma

  • A mobil eszközét lezárta az ESET Mobile Security egy másik, nem megbízható SIM kártya behelyezése után, vagy mert egy „remote lock” SMS parancsot küldött a telefonjára (csak webes verzió esetén).
  • Nem emlékszik az ESET Mobile Security programjának az ESET Mobile Security → Lopásvédelem → Beállítások → Biztonsági jelszó menüpontban beállított jelszavára.

Ábra 1-1

 

Vállalati felhasználók

Licenctulajdonosként a lenti űrlap segítségével is visszaállíthatja az ESET Endpoint Security for Android jelszavát azáltal, hogy megadja a licenclevelében található felhasználónevét és jelszavát.

 

Megoldás

A készülék feloldásához válasszon az alábbi lehetőségek közül:

E-mail — Feloldó kód igénylése e-mailben

Értesítendő személy — Jelszó távoli visszaállítása Értesítendő személy telefonjáról

my.eset.com — Jelszó visszaállítása a my.eset.com oldalon

Offline eszköz / Google Play vásárlás — A jelszó visszaállításához használja az ezen az oldalon található űrlapot, ha Google Play-en keresztül vásárolta a licencét

Offline eszköz / ESET oldalon vásárolt — A jelszó visszaállításához használja az ezen az oldalon található űrlapot, ha az ESET-en keresztül vásárolta a licencét

Technikai Segítségnyújtás — Forduljon a terméktámogatáshoz amennyiben a fenti lehetőségek segítségével nem sikerül a jelszó visszaállítása

 

 

Feloldó kód igénylése e-mailben

 

  1. Koppintson az Elfelejtette a jelszavát? → E-mail → Kód igénylése lehetőségre. Ezt követően e-mailben meg kell érkeznie a feloldó kulcsot tartalmazó levélnek az ESET licencéhez társított e-mail címre.

 

Ábra 1-2

  1. Írja be az e-mailben kapott feloldó kulcsot az Ellenőrző kód mezőbe, majd adjon meg új biztonsági jelszót az Új jelszó mezőkbe.
  2. Koppintson a Mentés gombra a jelszó módosításához.

Ábra 1-3


 

Jelszó visszaállítása Értesítendő személy telefonjáról küldött SMS segítségével (csak webes verzió esetén)

Értesítendő személyek meghatározása

A felhasználó által beállított jelszó visszaállításához rendelkeznie kell legalább egy telefonszámmal az Értesítendő személyek listájában. Javasoljuk, hogy az ESET Mobile Security for Android telepítését követően azonnal adjon hozzá értesítendő személyt. Amennyiben nem adott meg telefonszámot az Értesítendő személyek listájában, a jelszó feloldásához nem fogja tudni használni ezt a lehetőséget.

Az Értesítendő személyek hozzáadásáról további információt az alábbi oldalon talál: support.eset.com/kb2828/

Az eszköznek rendelkeznie kell SIM kártyával

Amennyiben nincs SIM kártya behelyezve az eszközbe, a SIM-ellenőrzés lehetőség nem lesz elérhető valamint nem adható meg Értesítendő személy.

  1. A jelszó visszaállításához küldjön egy SMS-t egy olyan telefonszámról, mely szerepel az Értesítendő személyek listájában. Az SMS-nek mindenképpen az alábbi szöveggel megegyezőnek kell lennie:

    eset remote reset
  2. Adjon meg új jelszót az Új biztonsági jelszó, majd a Jelszó megerősítése mezőkbe, majd koppintson a Mentés gombra.

Ábra 2-1

 


 

Jelszó visszaállítása a my.eset.com oldalon

  1. Nyissa meg a https://anti-theft.eset.com/ oldalt.
  2. Kattintson a Bejelentkezés gombra.

Ábra 3-1

 

  1. Adja meg a my.eset.com fiókjához tartozó e-mail címét és jelszavát, majd kattintson a Bejelentkezés gombra.

Ábra 3-2

 

  1. A biztonsági jelszó módosításához kattintson az eszköz ablakában található fogaskerék ikonra, majd válassza a beállítások módosítása lehetőséget.

Ábra 3-3

 

  1. A Biztonsági jelszó résznél adjon meg új jelszót az Új jelszó beírása és Jelszó megerősítése mezőkben, majd kattintson a Jelszó megadása gombra.

Ábra 3-4

 

 


 

Amennyiben az eszköze nem kapcsolódik az internethez, a jelszó feloldásához töltse ki a lenti űrlapot

Google Play áruházon keresztül vásárolt ESET Mobile Security licenc esetén

Feloldó kód igénylése Google fiók e-mail és rendelési azonosító segítségével. A rendelési azonosítót a Google Play áruházon keresztül történt megrendelést visszaigazoló e-mailben találja. Ezt az adatot megtalálhatja a Google pénztárcájában a Tranzakciók résznél is.

  1. Írja meg a Google fiókjának e-mail címét (egyeznie kell azzal az e-mail fiókkal, amelyen keresztül az ESET Mobile Security programot megvásárolta) a Google Account Email mezőbe.
  2. Keresse meg az ESET Mobile Security Megrendesének azonosítóját. Ez az azonosító a Google play vásárlást megerősítő emailben található.
  3. Másolja be a Megrendelés azonosítóját az Order Number mezőbe.
  4. Írja be a képernyőn megjelenő kódot a Code mezőbe. Amennyiben nem jelenik meg a kód a képernyőn, koppintson a Feloldás → Jelszó használata → Elfelejtette a jelszavát? → Terméktámogatás lehetőségre.
Kattintson a 4. lépéshez tartozó animáció megtekintéséhez

Ábra 4-1

 

  1. Jelölje be az I’m not a robot mellett található jelölőnégyzetet.
  2. Kattintson a Submit gombra. A feloldó kód e-mailben fog érkezni a Google fiókjának e-mail címére (arra az e-mail fiókra, amelyen keresztül az ESET Mobile Security programot megvásárolta).
Kattintson az 5 + 6 lépésekhez tartozó képek megtekintéséhez

 

Ábra 4-2

 

  1. Keresse meg az e-mailben kapott feloldó kódot. (animáció megtekintése)
  1. A zárolási képernyőn koppintson a Feloldás → Jelszó használata → Elfelejtette a jelszavát? → E-mail lehetőségre. Írja be a feloldó kódot az Ellenőrző kód mezőbe, majd adjon meg új jelszót az Új jelszó mezőkben. Koppintson a Mentés gombra. Az új jelszó a Mentés gombra való koppintást követően azonnal érvénybe lép.

Ábra 4-3

 

 

Az eset.hu oldalon keresztül vásárolt ESET Mobile Security licenc esetén

Feloldó kód igénylése az ESET licencéhez tartozó Felhasználónév és Jelszó segítségével. Ezeket az adatokat a megrendelést követően kapott licenclevélben találja (animáció megtekintése).

  1. Írja be a felhasználónevét a Username és a jelszavát a Password mezőkbe.
  2. Írja be a képernyőn megjelenő kódot a Code mezőbe. Amennyiben nem jelenik meg a kód a képernyőn, koppintson a Feloldás → Jelszó használata → Elfelejtette a jelszavát? → Terméktámogatás lehetőségre.
Kattintson a 2. lépéshez tartozó animáció megtekintéséhez

Ábra 5-1

 

  1. Jelölje be az I’m not a robot mellett található jelölőnégyzetet.
  2. Kattintson a Submit gombra. A feloldó kód e-mailben fog érkezni arra az e-mail címre melyet a vásárláskor adott meg. (Ugyanarra az e-mail címre, melyre a licenclevél is érkezett)
Kattintson az 3 + 4 lépésekhez tartozó képek megtekintéséhez

Ábra 5-2

  1. Keresse meg az e-mailben kapott feloldó kódot. (animáció megtekintése)
  2. A zárolási képernyőn koppintson a Feloldás → Jelszó használata → Elfelejtette a jelszavát? → E-mail lehetőségre. Írja be a feloldó kódot az Ellenőrző kód mezőbe, majd adjon meg új jelszót az Új jelszó mezőkben. Koppintson a Mentés gombra. Az új jelszó a Mentés gombra való koppintást követően azonnal érvénybe lép.

Ábra 5-3




 

ESET Terméktámogatás

Amennyiben nem tudja elküldeni a korábban említett adatokat vagy próbalicence van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az  ESET Terméktámogatásával és hivatkozzon arra a feloldó kódra, amelyet a kijelzőn lát.