Otthoni tudásbázis cikkek keresése

Nem sikerült aktiválnom a Play Áruházból letöltött ESET Mobile Security programom — mi a teendőm?

Probléma

  • Az ESET Mobile Security programot megvásárolta a Play Áruházban, de a program aktiválása nem sikerül.

Megoldás

Ne távolítsa el az ESET Mobile Security-t. Ellenőrizze az internet kapcsolatát, majd próbálja meg az aktiválást kicsivel később.

Ha az aktiválás továbbra sem sikerül, akkor kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Keresse meg az ESET Mobil Security vásárlásának Tranzakció azonosítóját (Transaction ID). Ezt a számot megtalálja a Google Wallet szolgáltatásba (https://wallet.google.com/) bejelentkezve a Tranzakciók részen.

 

 

  1. Adja meg a Google fiókjának e-mail címét a Google Account Email mezőben. Azt az e-mail címet adja meg, amelyikről a vásárlás történt!
     
  2. Másolja ki a Tranzakció azonosítóját (Transaction ID), majd másolja be az alábbi Order Number (Megrendelési szám) mezőbe.
     
  3. Írja be a képen látható számot.
     
  4. Kattintson a Submit gombra az ESET Mobile Security programjának aktiválásához.
     


Pénzvisszatérítés igénylése

Amennyiben még ezek után sem sikerülne aktiválnia az ESET Mobile Security programját, akkor a vásárlást követő 30 napon belül igényelheti a vételár teljes visszatérítését. Ehhez keresse meg a visszaigazoló e-mailt, amelyet az ESET Mobile Security vásárlását követően kapott a Play áruháztól. Kattintson az ESET-NA szövegre majd töltse ki a Google Wallet űrlapját.