[KB2792] Otthoni ESET termék aktiválása Licenckulcs segítségével Windows rendszeren (15.x-16.x)

Probléma

Részletek


A részletek megjelenítéséhez kattintson ide


Az ESET otthoni termékek adatbázisa naponta legalább egy alkalommal frissítésre kerül, a programkomponensek pedig alkalmanként. Ezek a frissítések hibával fejeződnek be, ha a program nem lett aktiválva a Licenckulcs segítségével.


Megoldás

 Android felhasználók | macOS felhasználók

Ha a telepítés során nem adott meg licenckulcsot, vagy az ESET termék továbbra sem aktiválódik, kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Nyissa meg az ESET-program kezelőfelületét.

  2. Kattintson a Súgó és támogatásLicenc módosítása szövegre.



  3. Amikor megjelenik a termékaktiválási ablak, kattintson a Megvásárolt licenckulcs használata gombra.

Megvásárolt Licenckulcs beírása, másolása/beillesztése:

A licenckulcs beírásával, másolásával/beillesztésével kapcsolatos információkért, kattintson ide.

  1. Írja be vagy másolja be/illessze be a licenckulcsot a Licenckulcs mezőbe, majd kattintson a Folytatás gombra. Győződjön meg arról, hogy a Licenckulcs pontosan úgy, kötőjelekkel együtt legyen megadva, ahogy az a licenclevélben látszódik. Ha bemásolja a licenckulcsot, akkor ügyeljen arra, hogy ne kerüljön be a másolásba véletlenül szükségtelen szóköz vagy egyéb karakter. Ha elvesztette vagy nem találja a licenckulcsát, kattintson ide.



  2. Kattintson a Folytatás gombra.



  3. A termék sikeres aktiválását követően, kattintson a Kész gombra.



Ha az aktiválás hibával fejeződik be, akkor a hiba elhárításához kövesse az alábbi tudásbáziscikk lépéseit: Aktiválás alatt megjelenő ACT és EPC hibák javítása

További segítségnyújtás