[KB7297] Aktiválás alatt megjelenő ACT és EPC hibák javítása (Otthoni felhasználók)

Probléma

Megoldás

Vállalati felhasználók

Aktiválási hibák elhárítása

Az ESET termékek egy ACT.+szám formátumú hibakódot (pl.: ACT.0, ACT.5, ACT.7 or ACT.21, ACT hibaüzenetek teljes listája) jelenít meg a sikertelen aktiválás során. A hiba elhárításához kövesse az alábbi lépéseket:

  1. Távolítson el valamennyi korábban telepített, más gyártótól származó víruskereső programot a gyártója által ajánlott módon. A más gyártótól származó víruskeresők eltávolításához szükséges eszközök letöltéséhez kattintson ide.
     
  2. Az ESET weboldalának megnyitásával ellenőrizze le, hogy az internetkapcsolata megfelelően működik. A frissítések letöltéséhez aktív internetkapcsolatra van szükség.
     
  3. Kattintson a Start  gombra, majd gépelje be: Parancssor
     
  4. Kattintson jobb egérgombbal a Parancssor ikonra és válassza ki a Futtatás rendszergazdaként sort.
     
  5. Gépelje be a következő parancsot és nyomja le az Enter-t: netsh winsock reset. Indítsa újra a számítógépét és próbálja meg újra az aktiválást.

  1. Az ACT és ECP kezdetű hibák akkor is megjelenhetnek, ha a számítógépen hibás a rendszer dátum és idő beállítása. A hiba elhárításához állítsa be helyesen a rendszerdátumot és a rendszeridőt.
     
  2. Navigáljon a C:\Windows\System32\drivers\etc mappához és ellenőrizze le, hogy a hosts állomány tartalmaz-e az edf.eset.com domainre vonatkozó, DNS mérgezés okozta bejegyzéseket.

    Abban az esetben, ha bármilyen DNS mérgezés okozta bejegyzést talál a hosts állományban, távolítsa el azokat egy olyan szövegszerkesztővel, mint például a Notepad vagy a Notepad++. Ehhez a lépéshez rendszergazdai jogosultság szükséges.

 

Az aktiválással kapcsolatos további információk eléréséhez és az aktiválással kapcsolatos áttekintő diagram megtekintéséhez kattintson ide.

Ha az ajánlott lépések végrehajtását (vagy az Aktiválással kapcsolatos hibakódok és üzenetek leellenőrzését) követően sem sikerült a hibát elhárítani, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással


Aktiválással kapcsolatos hibakódok és üzenetek

Hibakód A hiba leírása és kezelése
ACT.0 Amennyiben az ESET windowsos termékének aktiválása során kapta ezt a hibaüzenetet, akkor lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.
ACT.1 Az aktiválás sikerült, de hibával fejeződött be. Ellenőrizze le, hogy az ESET termék legújabb programverzióját használja-e. 
ACT.15 Olyan esetben, ha nem tudja aktiválni a terméket az Aktiválási Kulccsal, válassza le manuálisan az eszközt az ESET HOME-fiókról és aktiválja újra a terméket az Aktiválási Kulccsal.
ACT.17

Az aktiválás sikertelen - Visszavont előfizetés

  • Ha a közelmúltban hosszabbította/bővítette/módosította az előfizetését, akkor bizonyosodjon meg arról, hogy a legújabb aktiváló kulccsal aktiválta az ESET termékét, figyelembe véve azt, hogy korábbi aktiváló kulcsa megváltozhatott.
  • Az aktiváló kulcsa visszavonásra kerülhetett az aktiválási adatai kiszivárgása és az ebből fakadó túlhasználat miatt. Ellenőrizze a vásárláskor megadott e-mail fiókját ahol további, az aktiválási kulcsa visszavonásával kapcsolatos információkat tartalmazó e-mailt kaphat az ESET-től. Az új aktiválási kulcsának beszerzéséhez töltse ki az elvesztett licenclevél esetén kitöltendő űrlapot.
ACT.18
Az aktiválás megerősítéséhez a korábbi lejárt vagy már nem megújítható aktiválási kulcsát kell megadnia.
ACT.20
Ez az előfizetés a kiválasztott országban nem használható. Az előfizetését abban az országban lehet aktiválni, ahol a vásárlás történt. Alternatív megoldásként lépjen kapcsolatba az ESET helyi forgalmazójával az előfizetés módosításához és az ESET-termék aktiválásához.
ACT.21

Ez a hiba általában az ESET termékfrissítése után fordul elő. A probléma megoldásához indítsa újra számítógépét, majd próbáljon újra aktiválni. Javasoljuk, hogy amennyiben lehetséges, használja az aktiválási kulcsot az aktiváláshoz. Az ESET otthoni Windows alapú termék aktiválása aktiválási kulcs segítségével.

ACT.24

Az ESET terméknek problémái vannak az IP szerverhez való csatlakozással.

Ellenőrizze, hogy a hálózatában engedélyezve van-e az ESET IP-kiszolgálókhoz való hozzáférés.

ACT.25 Az ACT.25 hiba akkor fordulhat elő, ha korábban az előfizetését egy ESET Beta termékkel használta. A probléma megoldásához lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.
ACT.32
ACT.34

Az aktiválás sikertelen - Hiba történt az aktiválás során.

Az aktiválási kulcsa nem érvényes a telepítés során kiválasztott országban. Kérjük, a telepítéskor válassza ki a megfelelő országot, vagy vegye fel a kapcsolatot az ESET forgalmazójával.

ACT.39

Az előfizetése túlhasználat miatt nem aktiválható. Lehetséges megoldások:

Illegálisan értékesített előfizetés azonosításához és bejelentéséhez tekintse meg a vonatkozó Tudásbázis cikkünket.

Az előfizetés túlhasználatának megszüntetését követően, próbálja meg újra az aktiválást.

ACT.4 Ezt a hibát egy sikertelen frissítés vagy hibás telepítés okozhatja. Ellenőrizze, hogy nincs-e telepítve a rendszerén olyan egyéb víruskereső vagy biztonsági szoftver, amely ütközhet a telepített ESET-termékkel.
ACT.46
Az előfizetés lejárt, de megújítható.
Amennyiben egy új, eddig még egyszer sem aktivált termék esetén kapja ezt a hibaüzenetet, akkor lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.
ACT.5

Az aktiválás sikertelen/ Érvénytelen aktiválási kulcs

Gépelje be vagy másolja be az Aktiválási Kulcsot az ESET-termékébe a leírtak szerint.

Abban az esetben, ha az "Az aktiválás sikertelen" hibaüzenetet kapja, akkor vagy az Ön által használt aktiválási kulcs már aktiválva lett vagy helytelen kulcsot adott meg az aktiválás során. Az aktiválási kulcs első használatakor az Ön által megadott e-mail címre elküldésre kerül az ESET termékkel kapcsolatos Felhasználónév, Jelszó és Aktiválási kulcs.

A telepített ESET termék verziójától függően az aktiválás során meg kell adnia termékben a kapott Aktiválási Kulcsát vagy Felhasználónevét és Jelszavát.

ACT.6 Az előfizetés érvényességi ideje lejárt és nem megújítható, a terméket egy másik előfizetés segítségével kell aktiválni. Ez a hiba általában akkor fordul elő, amikor az ESET terméket egy lejárt próbaidőszakra vonatkozó előfizetés segítségével próbálják meg aktiválni.
ACT.7

Az aktiválás sikertelen

Ellenőrizze, hogy a vásárolt előfizetésének megfelelő terméktípust töltött-e le és telepítette eszközére. Másik terméktípus letöltéséhez látogassa meg weboldalunkat.

ACT.8

Az ESET HOME felületre való belépéshez hibás felhasználónevet/jelszót adott meg.

Amennyiben Ön az előfizetés tulajdonosa és nem tud belépni, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.

ECP.4097

Ismeretlen hiba

Ez a hiba akkor fordulhat elő, ha a számítógépen a rendszeridő hibásan lett beállítva vagy hiányzik a számítógép hostneve. A hiba elhárításához állítsa be megfelelően a rendszer óráját.

Amennyiben a probléma továbbra is tapasztalható, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.

ECP.4098

Az ESET program problémába ütközött az ESET-kiszolgálókhoz való kapcsolódás során.

A számítógépe aktív internet-kapcsolatának ellenőrzéséhez látogasson el a www.eset.com weboldalra.

Amennyiben a probléma továbbra is tapasztalható, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.

ECP.4099

Az aktiválási szerver nem érhető el

Ez egy ismert probléma a Windows operációs rendszerekkel kapcsolatban, amely bizonyos körülmények között megakadályozza az ESET-termék aktiválását.

ESET Smart Security Premium / ESET Internet Security / ESET NOD32 Antivirus felhasználók (és valamennyi Windows XP felhasználó)

  • Ellenőrizze le, hogy a számítógépén telepítve vannak-e a Windows frissítések. Amennyiben nem, végezze el a frissítést, indítsa újra a számítógépet és próbálja meg újra az aktiválást.

  • Ellenőrizze le, hogy más, a számítógépre telepített antivírus vagy biztonsági program működése nem akadályozza-e az ESET termék működését. Ismertebb Windows alapú víruskeresők és biztonsági szoftverek eltávolító eszközei.

  • Az ESET aktiváló szervereivel való kommunikáció tanusítványokkal biztosított. A Windows frissítés automatikusra állításával tegye lehetővé, hogy a Windows root tanusítványok frissítve legyenek. Alternatív megoldásként kérjük, olvassa el a vontakozó Microsoft bejegyzést.

Amennyiben továbbra sem sikerült az ESET termékének aktiválása, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással, hogy speciális tanácsokat és alkalmazásokat kaphasson a probléma megoldása érdekében.  A terméktámogatási kérelem küldésekor javasoljuk, hogy az ESET Log Collector által gyűjtött adatokat is mellékelje, amennyiben ez lehetséges.

ECP.4100

Belső hiba

Amennyiben a probléma nem oldódik meg, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.

ECP.4116

Ez az előfizetés nem érvényes a telepítés során kiválasztott országban.  Az előfizetése csak a vásárláskor megadott országban aktiválható

Alternatívaként, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással, hogy segítséget nyújthassanak a probléma megoldásában és a termék aktiválásában.

0x00040027 (macOS)

Az előfizetés túlhasználat miatt nem aktiválható. Lehetséges megoldások:

Illegálisan értékesített előfizetés azonosításához és bejelentéséhez tekintse meg a vonatkozó Tudásbázis cikkünket

Az előfizetés túlhasználatának megszüntetését követően, próbálja meg újra az aktiválást.


Aktiváló szerverrel vagy internetkapcsolattal kapcsolatos hibák

Hibakód A hiba leírása és kezelése
ECP.20002

Az aktiváló szerver nem elérhető

Ez a hiba általában a következő okokra vezethető vissza:

  1. A számítógép nincs megfelelően csatlakoztatva a hálózathoz, és/vagy az internetkapcsolat nem aktív.
  2. A számítógépre telepített más biztonsági program, mint például a Lavasoft Web Companion, akadályozza az ESET termék megfelelő működését. A hiba elhárításához távolítsa el a Lavasoft Web Companion programot és futtassa le a "netsh winsock reset" parancsot egy rendszergazdaként futtatott parancssorban, majd pedig indítsa újra a számítógépet.

Ellenőrizze le, hogy van-e a számítógépen aktív internetkapcsolat

Az ESET program hibába ütközött az aktiváló szerver elérése során. A számítógépe aktív internetkapcsolatának ellenőrzéséhez látogasson el a www.eset.com weboldalra.

Távolítsa el a Lavasoft Web Companion alkalmazást

Web Companion

A "Programok és szolgáltatások" ablakban a Lavasoft eseteként csak "Web Companion" néven található meg.

A Lavasoft eltávolítását követően:

  1. Kattintson a Start gombra majd gépelje be: Parancssor. Kattintson jobb egérgombbal  a Parancssor ikonra és válassza ki a Futtatás rendszergazdaként sort.

  2. Gépelje be a következő parancsot és nyomja le az Enter-t: netsh winsock reset
  3. Indítsa újra a számítógépét.

  4. Törölje a következő állományokat:
    C:\Windows\system32\LavasoftTcpService64.dll
    C:\Windows\system32\SysWOW64\LavasosftTCPService.dll (csak 64-bites rendszeren)

Normális körülények között az ESET termék aktiválásának most már sikerülnie kell. Amennyiben nem, akkor a számítógépnek  hálózattal/DNS-sel/Internet eléréssel kapcsolatos hibája van, vagy egy más gyártó által forgalmazott biztonsági szofver eltávolítása után visszamaradt elemek akadályozzák az aktiválást. Amennyiben továbbra sem sikerült a hiba elhárítása, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.

ECP.20006

A kapcsolat az aktiváló szerverrel megszakadt/le lett tiltva. Ellenőrizze le, hogy a problémát nem-e egy, a hálózatában működő tűzfal okozza.

Amennyiben nem sikerült a hiba elhárítása, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.

ECP.20016 A proxyszerver beállításai érvénytelenek, hibás felhasználónévvel és/vagy jelszóval próbál kapcsolódni a proxyhoz.
ECP.20031 A tanusítvány hitelességének ellenőrzése során hiba lépett fel.

A hiba elhárításához hajtsa végre a tudásbázisunkban található cikk lépéseit.

ECP.20032 Az ESET szerverei jelenleg túlterheltek. Várjon a hibaüzenetben megadott ideig, majd próbálja újra az aktiválást. Amennyiben nem sikerült a hiba elhárítása, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.
0x00030000 (macOS)
0x1003000d (macOS)

Nem tudtuk elérni az aktiváló szervert

Ez a hiba általában akkor jelentkezik, ha a számítógép nem megfelelően csatlakozik a hálózathoz, és az internetkapcsolat nem aktív.

Ellenőrizze, hogy van-e aktív internetkapcsolata

Az ESET termékének problémái vannak az ESET szerverekhez való csatlakozással. Ellenőrizze, hogy számítógépe rendelkezik-e aktív internetkapcsolattal a https://www.eset.com webhely megnyitásával.


Régebbi ESET termékek

Hibakód A hiba leírása és kezelése
Error 0008

A termék aktiválása sikertelen

Szükség lehet a Felhasználónév és Jelszó újra megadására vagy a frissítési gyorsítótár kiürítésére.

Error 0015

Aktiválási hiba

Ha az "Aktiválás sikertelen" és az "A megadott aktiválási kulcs lejárt" üzeneteket kapja, amikor egy üzletből vásárolt ESET terméket próbál aktiválni, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással. Kérjük, amennyiben lehetséges, adja meg a terméktámogatásnak  az Aktiválási Kulcsot és mellékelje a vásárláskor kapott számla másolatát is.

Error 0097

Az aktiváláshoz szükséges Aktiválási Kulccsal ez a típusú termék nem aktiválható

Ellenőrizze le, hogy a vásárolt előfizetéshez a megfelelő ESET terméket töltötte le. A megfelelő termék kiválasztásához és letöltéséhez kattintson ide.

Amennyiben nem sikerült a hiba elhárítása, lépjen kapcsolatba az ESET terméktámogatással.

 

További segítségnyújtás