[KB2393] Előfizetések GYIK (Otthoni felhasználók)

Megoldás

Előfizetések GYIK (Vállalati felhasználók)

  1. Hogyan vásárolhatok ESET előfizetést?

    A vásárláshoz kattintson ide.

  2. Mekkora előfizetést szükséges vásárolnom?

    Az egy eszközre vásárolt előfizetés, egy operációs rendszer védelmét biztosítja, egy eszközön. Ha például egy háztartásban több személy használja ugyanazt a számítógépet egyetlen operációs rendszerrel (például Windows-zal), akkor a védelemhez egy, legalább egy eszközre szóló előfizetés szükséges.

  3. Hány eszköz védelmét biztosíthatom egy előfizetéssel?

    Az előfizetés vásárlásakor meg kell adni az eszközök számát. Az egy eszközre vásárolt előfizetés egy operációs rendszert véd egy eszközön. Az ESET HOME Security Essential, ESET HOME Security Premium és ESET HOME Security Ultimate előfizetési csomagokkal több eszköz védelmét is biztosítani lehet.


    Előfizetési csomagok
    Termék Csomagok Platform
    ESET HOME Security Essential ESET HOME Security Premium ESET HOME Security Ultimate
    ESET Security Ultimate Windows
    ESET Smart Security Premium Windows
    ESET Internet Security Windows
    ESET NOD32 Antivirus Windows
    ESET Cyber Security macOS
    ESET Mobile Security for Android Android
    ESET Parental Control for Android Android
    ESET Smart TV Security Android TV
    ESET Password Manager Windows, macOS, Android, iOS
    ESET VPN Windows, macOS, Android, iOS

    Továbbra is vásárolhat előfizetést az egyik alapszintű biztonsági termékünkhöz is:


    Előfizetési csomagok
    Előfizetés Aktiválható termékek Platform
    ESET NOD32 Antivirus ESET NOD32 Antivirus Windows
    ESET Cybersecurity macOS
    ESET Mobile Security for Android ESET Mobile Security for Android Android
    ESET Smart TV Security Android TV
    ESET Parental Control for Android ESET Parental Control for Android Android
    ESET Smart TV Security ESET Smart TV Security Android TV

  4. Fel kell használnom egy helyet az előfizetésemből, ha újra szeretném telepíteni az ESET-termékemet?

    Nem, hibaelhárítás céljából bármikor újratelepítheti az ESET-terméket.

    Csak akkor kell változtatnia az előfizetése darabszámán, ha azt tervezi, hogy az ESET-termékeket több eszközön telepíti és aktiválja, mint amennyit az előfizetése lefed.

  5. Új számítógépet vásároltam/formatáltam a számítógép merevlemezét. Szükséges másik előfizetést vásárolnom?

    Nem, de ha nem távolította el az ESET-terméket a formatálás előtt, vagy nem távolította el az ESET-terméket a régi számítógépéről, akkor előfordulhat, hogy ezeket az eszközöket manuálisan kell eltávolítania az előfizetéséből az ESET HOME platformon keresztül, hogy felszabaduljanak a helyek.

  6. Egynél több ESET-terméket szeretnék használni. Mindegyikhez külön-külön kell előfizetést vásárolnom?

    Az előfizetésében szereplő eszközszámmal megegyező számú terméket telepíthet.

  7. Két különálló operációs rendszerrel rendelkező számítógépet használok. Hány előfizetésre van szükségem?

    Minden operációs rendszer külön eszköznek számít, ezért minden egyes operációs rendszerhez külön előfizetésre, vagy egy darab, több eszközre szóló előfizetésre van szükség.

  8. Virtuális operációs rendszert is használok (például Mac Boot Camp-et). Külön előfizetést kell vennem a Mac és a Windows operációs rendszerhez is?

    Igen, vagy egy ESET Cyber Security/ESET Cyber Security Pro előfizetést és egy ESET Windows otthoni termékelőfizetést vásárol, vagy másik lehetőségként egy darab több eszközre (jelen esetben operációs rendszerre) szóló előfizetést kell vásárolnia. További előfizetések vásárlásához látogasson el a webáruházunkba.

  9. Több operációs rendszert futtatok párhuzamosan, olyan virtuális gépkezelő szoftver használatával, mint például a VMWare, a Citrix vagy a Parallels. Hány előfizetést szükséges vásárolnom?

    Egyetlen előfizetés lehetővé teszi az otthoni felhasználók számára, hogy a standard otthoni terméket egy fizikai gépre telepítsék. Minden virtuális végpont egy fizikai végpontnak számít (virtuális gépenként egy eszköznek számít).

  10. Nincs Aktiválási kulcsom, csak Felhasználónevem és Jelszavam van.

    Az ESET-termékek korábbi verziói Felhasználónév/Jelszó kombinációt használtak, amelyet az Aktiválási kulcs váltott fel. Az Aktiválási kulcs beszerzéséhez folytassa úgy, mintha elvesztette volna az Aktiválási kulcsát.

  11. Hol találhatom az Aktiválási kulcsom?

    Amikor előfizetést vásárol egy ESET-termékhez, az ESET-től kap egy e-mailt, amely tartalmazza az ESET által kiadott Aktiválási kulcsot. Ez az e-mail a vásárláskor megadott e-mail címre érkezik. Az Aktiválási kulcs egy egyedi karakterláncot jelent XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX formátumban, amely az előfizető azonosítására és az előfizetés aktiválására szolgál.

    Nem kaptam az előfizetésemről szóló e-mailt, amely tartalmazná az Aktiválási kulcsom.

  12. Valaki más telepítette az ESET-termékem. Hogyan helyezhetem át az előfizetést, a saját nevemre?

    A fiókinformációk átruházásához annak a személynek, aki eredetileg regisztrálta a fiókot, telefonon vagy e-mailben értesítenie kell az ESET technikai támogatást a következő információkkal:

    - Az eredeti fióktulajdonos neve, e-mail címe vagy lakcíme
    - Az új fióktulajdonos neve, e-mail címe vagy lakcíme

    Amikor kapcsolatba lép az ESET technikai támogatással, kérem, bizonyosodjon meg róla, hogy a fiók regisztrációjához megadott e-mail címmel teszi. Az ESET technikai támogatással való kapcsolatfelvételhez kattintson ide.

  13. Az e-mail címem megváltozott. Mit tegyek?

    Ilyen esetben, kérjük, értesítse az ESET technikai terméktámogatást.

  14. Hogyan tudom megújítani az előfizetésemet?

  15. Meghosszabbíthatom (megújíthatom) az előfizetésemet mielőtt az lejárna?

    Hosszabbításra, a lejárat előtti 3. héttől van lehetőség.
    Bővítéssel egybekötött hosszabbításra, a lejárat előtti 3. hónaptól van lehetőség.
    Bővítésre (hosszabbítás nélkül) bármikor van lehetőség.

  16. Nemrég megújítottam az előfizetésemet, de a program még a régi lejárati dátumot mutatja. Miért?

    Az ügyfeleink néhány alkalommal tapasztalhatnak késést az előfizetés megújítása és a program frissülése között. Ebben az időszakban a vírusvédelem aktív és a számítógép védett állapotú. Ha Ön a lejárati dátum előtt hosszabbítja meg az előfizetését, akkor az új előfizetés érvényessége az eredeti előfizetés lejártakor fog megkezdődni. Ha egy nap elteltével még mindig nem frissült a program lejárati dátuma, akkor kérjük, aktiválja újra a terméket az Aktiválási Kulcsával.

  17. Hogyan vonhatom össze, bonthatom szét a korábbi előfizetéseimet megújítás előtt?

    Az értékesítéssel foglalkozó csapat boldogan segít Önnek ebben az ügyben. Licencmódosítás a vásárlástól számított 30 napon belül vagy megújítástól számított 90 napon belül lehetséges. Amennyiben további kérdése merülne fel vagy segítségre lenne szüksége a licenceléssel kapcsolatban, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

  18. Letöltöttem a 32-bites (x86) verziót, de a számítógépem a 64-bites (x64) verziót igényli. Letölthetem újra a termékem?

    Igen, annyiszor töltheti le a szoftvert, ahányszor szükséges. Javasoljuk, hogy az ESET-termékeket az ESET HOME portálról töltse le. Így az ESET-terméket már aktiválva és a készülékének megfelelő verzióval töltheti le.

    1. Határozza meg, melyik verziójú ESET program telepíthető a gépére.

    2. Töltse le a program telepítőjét.

  19. Rossz terméket vagy rossz verziót telepítettem. Mit tegyek?

  20. Vettem egy több eszközre szóló előfizetést. Hány eszközre telepíthetem még?

    Frissítési szervereink csak akkor értesítik Önt, ha több eszközön próbál frissíteni, mint amennyire az előfizetése szól (frissítés közben hibaüzenetet kap). Az ESET HOME-fiókjába való bejelentkezése után megtekintheti és menedzselheti előfizetéseit.

  21. Mi az ESET HOME?

    Az ESET HOME egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy egy helyről kezelhesse ESET-előfizetéseit és eszközeinek védelmét. Az ESET HOME részletes használati utasításaiért nyissa meg az ESET HOME felhasználói kézikönyvet.

  22. Mit kell tennem, ha a következő értesítést kapom: „Nem sikerült az aktiválás – Túlhasznált előfizetés”?

    További információkért, kérjük, nyissa meg a vonatkozó tudásbáziscikkünket.

  23. Használhatom ugyanazt az előfizetést, ha az eddigi helyett egy több funkcióval rendelkező ESET otthoni terméket szeretnék használni?

    Igen, ha az ESET otthoni előfizetése lehetőséget nyújt arra, hogy az eddiginél egy több funkcióval rendelkező terméket használjon, akkor a telepítést követően meg fog jelenni egy értesítés ezzel kapcsolatban. Ekkor döntést hozhat, hogy megtartja vagy lecseréli a terméket. A több funkcióval bíró termékre való áttérést bármikor megteheti (ha még nem az előfizetésével elérhető, legtöbb funkciót tartalmazó terméket telepítette fel).

  24. Az előfizetésemet felfüggesztették. Mit jelent ez?

    Ha az ESET otthoni termékében az "Előfizetése felfüggesztésre került" figyelmeztetést kapja, a termék nem kap több frissítést. Jelentkezzen be az ESET HOME portálra és ellenőrizze előfizetési adatait. Ha nincs ESET HOME-fiókja, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

  25. Szükségem van szabad előfizetés-helyekre az ESET Password Manager telepítéséhez?

    Nem, az ESET Password Manager telepítése nem igényel szabad helyeket. Minden felhasználónak külön Jelszótárolóval kell rendelkeznie. Az ESET Password Managerben létrehozható Jelszótároló fiókok száma megegyezik az ESET-előfizetéshez kiadott helyek számával.

  26. Szükségem van szabad előfizetés-helyekre az ESET VPN telepítéséhez?

    Nem, az ESET VPN telepítése nem fogyaszt szabad helyeket. Minden felhasználónak külön profillal kell rendelkeznie. A létrehozható VPN-profilok száma megegyezik az ESET-előfizetéshez kiadott helyek számával.

  27. Szükségem van ESET HOME-fiókra az előfizetésem kezeléséhez?

    Igen, az ESET HOME-fiók használata kötelező minden 2023. november 15. után vásárolt előfizetéshez.

További segítségnyújtás