[KB570] Hogyan újíthatom meg az előfizetésemet?

Issue

Megoldás

Megújítás a viszonteladója segítségével:

Javasoljuk, hogy bármilyen megújítási igény esetén vegye fel a kapcsolatot az ESET-viszonteladójával.

Mielőtt folytatná

  • Az otthoni ESET termékének előfizetését darabszám változtatás nélkül legkorábban annak lejárata előtt 3 héttel hosszabbíthatja meg. Ekkor a megrendelésben szereplő e-mail címre küldünk egy lejáratra figyelmeztető üzenetet, amely alapján a Hosszabbítás gombra kattintva, webáruházunkon keresztül pár kattintással meghosszabbíthatja az előfizetését.
  • A darabszám változtatással történő előfizetés-hosszabbítást legkorábban az előfizetés lejárata előtt 3 hónappal van lehetősége megrendelni.
  • Az előfizetés megújításához szüksége lesz az ESET által kiadott Felhasználónévre és Jelszóra vagy az Aktiválási kulcsra.

Az ESET-előfizetés megújítása

A megújítási folyamat eltér attól függően, hogy melyik országban vásárolta meg az ESET-előfizetést.

  1. Látogasson el a magyar disztribútor megújítási oldalára.

  2. Kövesse a böngészőablakában megnyitott weboldalon található utasításokat.

Még mindig nem tudja megújítani az előfizetését?

Ha a cikk utasításait követve még mindig nem tudja megújítani az előfizetését, vegye fel a kapcsolatot az ESET magyarországi terméktámogatásával.


Speciális esetek/hibaelhárítás

Még mindig nem tudja megújítani az előfizetését?

Ha a cikkben található utasítások követése után sem tudja megújítani az előfizetését, lépjen kapcsolatba az ESET magyarországi disztribútorával.

További segítségnyújtás